Esszék a reklámok témájában
A reklám művészete
A fogyasztó nem mindentudó. Nem tudja, honnan szerezheti meg a legolcsóbban azt, amit keres. Gyakran még azt sem tudja, milyen árucikk vagy szolgáltatás lép fel a leghatékonyabban az ellen a kellemetlenség ellen, amitől meg akar szabadulni. A legjobb esetben is csak a közvetlen közelmúlt piaci viszonyait ismeri, és ezen információ alapján tervez. Az üzleti propaganda feladata információt közvetíteni a fogyasztónak a piaci aktualitásokról.
Az üzl
A magyar Don Quijote: Puzsér Róbert harca a reklámok ellen
Az elmés nemes Don Quijote de la Mancha - a spanyol Miguel de Cervantes klasszikus regényének a főhőse - egy nemesember, eredeti nevén Alonso Quixano, aki addig falta a lovagtörténeteket, amíg teljesen elveszítette a józan eszét, és őrült téveszméibe zárva egy lovagtörténetnek kezdte látni a körülötte levő világot, amelyben ő a hős lovag, aki elűzi a gonoszt, és igazságot hoz a földre. Don Quijote téveszmés kalandozásainak legismertebb fejezete,